Pitkästä aikaa otin Nattan kanssa esineruutua.
Ekalla kerralla laitoin kaksi lelua tavallista kauemmaksi.
Lähetin aluksi Nattan viimeiseksi viedylle lelulle ja Natta juoksi suoraan lelun luokse ja toi sen suoraan mulle. Sitten lähetys toiselle lelulle. Tätä pikkasen jännitin, koska aina toinen esine on ollu neidille ongelmallinen. Nyt Natta kuitenkin juoksi suoraan lelulle ja otti sen sieltä suuhun ja toi mulle.

Sitten samaan paikkaan toiset treenit, mutta sillä erotuksella että kolmantena esineenä oli mun hanska. Nattalle oli varmaan vaikeeta, kun samaan paikkaan tein harjotuksen, koska Natta kävi moneen kertaa kattomassa vanhat paikat.
Ekan esineen Natta otti hyvin suuhun, mutta ei tuonu sitä heti mulle. Kävi välissä hakemassa toisen lelun minkä toi sitten suoraan mulle. Sitten takaisin mettään ja hakemaan ekaksi pudotettu esine. Tällä kertaa esine jaksettiin tuoda kunnolla takasin. Viimeisenä oli sitten vuorossa hanska. Aluksi Natta hieman epäröi ja ihmetteli, mutta meni kuitenkin hanskan luokse ja otti sen suuhun ihan hyvin. Palautuskin oli nopea...