Saatiin lauantaina aamulenkillä poliisit ilahduttamaan...
Kuuntelin lenkillä musiikkia, joten en kuullu kun takaa tuli nainen koiran kanssa. Natta kulki normaalin tapaan tien reunassa, eikä ollu mitenkään tiellä. Kun tää nainen oli mun kohdalla Natta käänsi pään ja haukahti kerran, koska ei kai huomannu Nattakaan sitä koiraa. Siitä sitten se nainen (oli kai jenkki, kun englantia vaan puhus) sai raivarit ja rupes huutamaan, että pidä s******* koira se pää kiinni. Ei kuulemma lenkillä saa kuunnella musiikkia yms. Mikä laki sen muka kieltää, että koira ei saa haukkua ja musiikkia ei saa kuunnella?!?

Naisen mukaan olin muka nähny niiden tulemisen jo aikasemmin. Miten hitossa mä voin nähdä jos joku tulee takaa. Uhkasi soittaa paikalle poliisit... Sitten se lähti siitä menemään ja me lähdettiin perään. Vähän matkan päästä huuteli, että en saa kävellä niiden perässä.. Jaa, ei saa yleisellä tiellä kävellä. No, me jäätiin kuitenkin odottamaan, että ne pääsi kauemmas ja jatkettiin sitten matkaa.

Muutaman minuutin päästä tuli sitten poliisit ja sanos, että Natta oli kuulemma purru tätä naista. Joo, hieman vaikeeta se on kun mä olen siinä välissä. Selitin koko tilanteen ja poliisit ymmärsi. Poliisien mukaan kaikki pitäis olla ok, mutta katotaan tuleeko tässä jotain. Mä vaan haluaisin nähdä sen lain pykälän, joka kieltää koiran haukkumisen ulkona tai musiikin kuuntelemisen lenkin aikana?!? :evil:

Se minkä takia olen miettiny blogin siirtämistä salasanan taakse on ulkopuolisilta saapuneet meilit. Olen saanu kuulla sellasta vittuilua muilta ihmisiltä. Nämä ihmiset ei oo nähny Nattan tekemistä muutamaan vuoteen, mutta silti ovat valmiita haukkumaan ja arvostelemaan meijän tekemisiä. Natta ei kuulemma ole mun hallinassa, on vaan vihanen bitch. Meillä ei kuulemma ole mitään asiaa koskaan kisoihin (varsinkaan pk-kisoista), kun koira ei osaa mitään eikä sillä tietenkään ole mitään tuloksia. Tiiän, että ne ihmiset käy täällä lukemassa ja ovat ärhäköitä kommentoimaan. Olis kiva saada kuulla ne asiat suoraan henk.koht eikä säällittävästi meilillä tai vanhojen treenikavereiden kautta. :evil:

Tästä kaikesta seurauksena mulle on ihan oikeesti tullu sellanen olo, ettei Natta osaa mitään, koska mä en osaa kouluttaa sitä. Ja siitä seurauksena, meillä ei ole mitään tuloksiakaan. Mulla on periaatteita, että keskeneräisen koiran kanssa ei mennä kisoihin. Se on vaan mun mielipiteet.

Nää muutamat ihmiset on kyllä saanu lahjakkaasti pahotettua mun mielen. Ei oo intoa lähteä treenailemaan, koska aina tulee puukkoa jostain suunnasta. Tällä mä en todellakaan hae pitää sääliä yms. mutta johonkin pitää vaan päästä purkaamaan omaa pahaa oloa. Kiitos vaan äitillekin, joka aina kuunnella ja auttaa.