Viikonlopun kisojen jälkeen olen miettiny kisoissa tapahtunutta seuraamisongelmaa + tunnarin ongelmaa.

Minkä hiton takia menin palkkaamaan Nattan p-olon jälkeen lelulla + niin paljon. Mä en koskaan tee niin treeneissä, vaan treeneissä otan Nattan siitä suoraan seuraamiseen (kun harjotellaan sitä kehästä poistumista). Muutenkin pitää nyt miettiä itelle selvät rutiinit siihen, mitä ja miten teen jos Natta tulevaisuudessa starttaa heti p-olojen jälkeen.

Sitten meijän suurin ongelma tällä hetkellä eli tunnari. Perjantain jälkeen olen Nattalle tehny tunnareita 15-20 kaikilla muilla paitsi tunnarikapuloilla. Ja joka ikinen kerta sieltä on noussu se oma. Eli käytännössä Natta tietää mitä sen kuuluu tehdä, mutta yhdistää noudon tunnarikapuloihin.

Sitten tulikin mieleen, että tää ongelma alko samaan aikaan noin vuos sitten kun Nattalla oli nouto ongelma. Sillon Lentskun kurssilla alotettiin tekemään noutoa juuri tunnarikapulla. Sillonhan ideana oli vaan se, että Natta nostaa tunnarikapulan ilman haisteluita mahd. nopeesti. Mä en taas tätä muistanu. Voisko ongelma joutua tästä? Miksi muuten onnistuu kaikilla muilla paitsi tunnarikapuloilla? Mutta sitten se ongelma eli miten saan tajuamaan sen, että tunnarikapuloitakin pitää haistella, ei vaan noutaa. Kun olen tunnaria nyt piilottanu, niin ei ole ollu mitään ongelmaa, mutta heti kun on esillä, niin noutomoodi tulee päälle. Pitäiskö kokeilla sitä lautaa, jollon estän väärän ottamisen vai? Kisoihinhan en mene ennen kuin tämäkin toimii ihan 100 % varmasti. Hjälp!