Joo, mä tiiän. Tää päivittely on jääny totaalisesti. Kaikki aika menee töissä ja illalla kirjotellaan ONTtia. Mutta nyt se pitäis olla viimeistelyä vaille valmis.

Viime torstaina oli taas vuorossa Citybelgien treenit. Meillä oli aika musta voittoiset treenit, kun 3 neljästä oli grotskuja. Treenit meni Nattan kanssa kyllä ihan super hyvin.

Aluksi otettiin seuraamista. Nattan vire oli paljon parempi, kuin ekalla kerralla. Kontakti pysys ja sillä oli hauskaa. Vähän perä vaan irtosi liikaa. Pitää kattoa, että miten menee. Tällä kertaa palkkasin vaan lelulla ja toisaalta Nattakin leikki paljon paremmin kuin ekalla kerralla.

Seuraavaksi vähän ammuskeltiin. Mä en ole koskaan nähny ite, miten Natta toimii treeneissä ampuessa. Turhaan mä olen sitä jännittäny. Natta ei edes lotkauttanut korviaan, kun paukut tuli. Paukkujen aikana sekä leikin, että otin seuraamista Nattan kanssa. Vitsi tuo neiti oli hyvä.

Seuraavaksi tehtiin noutoja. Nattalle kokeiltiin aivan uutta noutotyyliä. Periaatteessa tehtiin luoksetulo noutokapulan kanssa. Appari piti Nattaa kiinni ja anto "lähettäessä" kapulan Nattalle. Ekalla kerralla Natta otti kapulan hieman varovasti, mutta tuli täysillä mun luokse. Tokalla otti kapulan jo paremmin ja tuli taas ihan täysillä. Nyt tehdään noutoja noin. Jos siitä sais vauhtia niihin palautuksiin. Toisaalta noi treenit vaatii aina apparin.

Lopuksi otettiin vielä liikkeestä istumisen. Seuraaminen oli hyvä, mutta istuminen hidas. Natta ei liiku käskyn jälkeen, mutta istuminen tapahtuu kuin hidastetussa filmissä. Pitää naksulla hakea sitä fiilistä tuohonkin.

Kivat treenit oli kyllä. Oma varmuus Nattan toimimisesta kasvoi huomattavasti.