Me saatiin Nattan kanssa kahden viikon tottistelu ja tokoilu kielto mun liian kovan treenaamisen takia. Nyt pitää keksiä kaikkea kivaa tekemistä ja laittaa treenikuviot uuteen uskoon. No, se on helpommin sanottu kuin tehty. Onneksi meillä on kuitenkin niin ihana treeniryhmä, jotka uskaltaa sanoa mulle vastaan ja osaavat laittaa stopin.

Ennen kieltoa tokoiltiin kotona paljon. Ollaan tehty avoimen kaukoja. Nyt vahvistan niitä istumisia paremmaksi, jotta ne sitten kisoissa toimii. Sisällä olen naksutellu noita muitakin vaihtoja ja nyt Natta tekee ne teknisesti oikein. Vielä pitäis saada se seiso-maahan paremmaksi. 

Noutokapulaa ei olla pitkään aikaan kanniskeltu. Ennen kisoja pitää jostain käydä ostamassa pikkukapula tai ei jollain olis antaa lainaan vähäksi aikaa pientä noutokapulaa?!?

Ulkona ollaan treenailtu ruutua eri matkoilta eri palkoilla yms. Nyt se toimii ihan hyvin. Toisaalta häiriötä noissa treeneissä ei hirveesti ole, joten seuraavaksi siihen lisätään se häiriö. Pitää varmaan mennä Jumbon parkkihalliin ottamaan muutama ruutu, niin johan häiriötä saadaan.

Torstaina oltiin taas Citybelgien treeneissä. Aluksi tehtiin taas ilmottautuminen. No problem. Sitten taas ammuskeltiin. Otin Nattan kanssa p-olon ampumisten aikana. Ei Natta niistä välittäny. Korvat liikuskeli, mutta that's it.

Tauoilla hengailtiin, otettiin kaukoja häiriössä (toimi nyt hyvin) ja luoksetuloja.

Omalla vuorolla otettiin seuraamista. Tarkotuksena saada jee-jee seuraaminen. On niin ihanaa, kun on kouluttaja joka ymmärtää mun tavoitteet ja osaa takoa mulle järkeä päähän. Seuraaminen oli tosi hyvää ja Nattan häntä heilu seuraamisen aikana. Sillä oli oikeesti kivaa.

Nyt siis saatiin kahden viikon tottistelu kielto ja neuvoksi tuli murtaa rutiinit ja keksiä kaikkea kivaa. Nyt pistetään seuraaminen ihan leikiksi ja mun pitää keksiä siihen kaikkea erikoista, niin että Natta ei tiedä mitä seuraavaksi tulee. Mä treenaan liian kaavamaisesti varsinkin niitä liikeitä, joita Natta jo osaa. Teknisestihän Natta osaa liikkeet hyvin, mutta...

Ihan täysin ei voida tätä noudattaa, sillä ens viikolla on kahden epäviralliset kisat. Maanantaina olis harjotuskisat, mutta ne taidan jättää väliin.

Vielä pitäis saada oma pää kuntoon ennen kisoja. Miten pitää jännitys kurissa? Toisaalta kivaa, että liikkeet tehdään osissa niin pääsee välillä palkkaamaan. Pitää yrittää joku saada henkiseksi tueksi matkaan mukaan, sillä muuten ne menee ihan perseelleen.

Natta on hirmu tasanen. Ruoka ei ole Nattalle se juttu, ehkä ennemmin se leikkiminen. Mä en vaan osaa käyttää sitä tarpeeksi tehokkaasti hyödykseni, koska Nattan ollessa pentu kukaan ei ole opettanu mulle sitä tarpeeksi hyvin. Oikeassa aikataulussa ollaan, kohti meidän päätavoitetta. Kyllä me sinne hakukisoinkin mennään, vaikka monet tahot sitä epäileekin.

Ai niin, mun puhelimen näyttö hajosi sunnuntaina iltana eli ton jälkeen en oo pystyny selvittämään keneltä viestejä on tullu. Muutaman kerran puhelin piippasi, mutta se keneltä ne on. I have no idea! Uuden puhelimen sain onneksi maanantaina töissä, joten nyt toimii taas.